Beurspassage / Amsterdam

  • Opdrachtgever: Bouwinvest
  • Vastgoedmarketing: opening en PR project Nowadays en kunstwerk Amsterdam Oersoep in de Beurspassage
  • Strategie gebaseerd op storytelling en contentmarketing (diverse verhaallijnen: belegger, ontwikkelaar, bouwers, architect, kunstenaars, gemeente, historie, retailers)
  • Originele viral: ‘Maak je eigen cover op Aan de Amsterdamse grachten’
  • Versterking van de PR door inzet van o.a. Iamsterdam en Amsterdam Museum en gebruikmaken van vloggers en bloggers (influencermarketing)
  • Innovatief openingsfeest (met onder andere videomapping)
  • Stappenplan toepasbaar op alle (winkel)gebieden en locaties, lees hier meer.
  • Finalist ICSC Solal Awards 2017, bekijk hier de finalisten uit 221 inzendingen.
  • Winnaar NRW Marketing Publieksprijs 2017, lees hier het persbericht.

Bekijk nog een case over citymarketing of een well-done event.

“Het is heel prettig samenwerken met US. De medewerkers denken mee, zijn proactief en hebben leuke ideeën. Je weet wat je aan ze hebt en je weet ook dat het goed komt. Dat maakt de samenwerking zo prettig.” Ines van Steenbergen, Teamleider Vastgoed Marketing & Communicatie bij Bouwinvest
Terug