Sint Jorisplein BeYourself Campagne

  • Opdrachtgever: Ondernemersvereniging Sint Jorisplein
  • Aanleiding: De focusdoelgroep van het winkelcentrum bestaat uit jonge mensen die sterk in ontwikkeling zijn. We vergroten de sociale meerwaarde van het centrum door informatie aan te bieden die hen hierbij helpt.
  • Doel: Engagement met je klanten, potentiële klanten én never to be klanten uit je doelgroep tot stand brengen.
  • Faciliteren van inspiratieverhalen op thema’s passend bij het merk Sint Jorisplein; fashion, beauty & lifestyle.
  • Interactieve communicatie met de doelgroep door inzet online coaches.
  • Landingspagina als online plein, een plek to BeYourself. Je doet er inspiratie op door blogs te lezen, vlogs te kijken of je persoonlijke advies te vragen aan de coaches.
  • Festival waar je jezelf kunt zijn, fysiek op het plein.
  • Meet en greet met autoriteiten op gebied van fashion, beauty & lifestyle.
  • Branden van de BeYourself-campagne door deze “shopstijl”
    • in alle events en sociale kanalen door te voeren,
    • (online)advertenties te plaatsen, direct marketing,
    • influencers aan te haken die aansluiten op de campagne.

Bekijk ook deze case over het vergroten van merkwaarde.

Terug