Sint Jorisplein BeYourself Campagne

In deze online- en offlinecampagne zorgen we voor engagement met de jonge doelgroep van het Sint Jorisplein in Amersfoort. Door middel van interactieve communicatie, events en influencer marketing bereiken we de focusdoelgroep van dit winkelgebied, bestaande uit jonge mensen die sterk in ontwikkeling zijn. Hoe kun je jezelf zijn in een periode waarin het aanbod zo groot is en de keuzes zo ruim? Door informatie en een platform aan te bieden die hen hierbij helpt, wordt de sociale meerwaarde van het centrum vergroot. Wat kan men verwachten van deze campagne?

  • Coaches/influencers die experts zijn op het gebied van fashion, beauty & lifestyle
  • Landingspagina als online platform: een plek to Be Yourself
  • Inspiratie opdoen door het lezen van blogs en het bekijken van vlogs en video’s
  • Stel je persoonlijke vraag in de online chatfunctie
  • Festivals en evenementen op het plein: fysieke aanwezigheid van de coaches
  • Branding van de BeYourself-campagne: o.a. door Instagram & Facebook berichten en (online)advertenties
  • Branding door de coaches (influencer marketing)

Bekijk nog een case over het vergroten van merkwaarde of influencer marketing.

Terug