#BeYourself-campagne / Amersfoort

Met de #BeYourself-campagne zetten we sociale meerwaarde voor het eerst centraal in een winkelgebied. Er is gefocust op één doelgroep (screenagers en millennials) en echt ingezoomd op hun behoeften.

  • Opdrachtgever: Altera en Ondernemersvereniging Sint Jorisplein
  • Stijging van 10% bezoekers en 34% meer volgers op Instagram
  • Lokale influencers ingezet als coaches om de doelgroep on- en offline te inspireren zichzelf te zijn.
  • Landingspagina als online platform, een plek to be yourself
  • Interactieve communicatie (chat)
  • Beauty-, fashion- en lifestylecontent (blogs/vlogs)
  • Festivals en evenementen op het plein met aanwezigheid van de coaches
  • Branding van de campagne door targeted (online)advertenties
  • Branding van de campagne door gebruik relevante social media
  • Branding van de campagne door de coaches (influencer marketing)
  • Winnaar NRW Marketing Award 2019, lees hier het persbericht.

Bekijk nog een case over het vergroten van merkwaarde of influencer marketing.

"#BEYOURSELF is in de ogen van de jury een voorbeeld voor de nieuwe generatie brand awareness en repositioning." "Uit alle aandacht op social media blijkt dat het Sint Jorisplein onmiskenbaar de switch heeft gemaakt van een anoniem stuk centrumgebied naar een destination waar de gekozen doelgroep zich gehoord en gezien voelt. "De oprechte, gepassioneerde en liefdevolle aanpak van Urban Solutions - in combinatie met de moed van de winkeliers en Altera om deze campagne te omarmen - verdient alle lof." Jury NRW Marketing Award 2019
Terug